На думку фахівців психологів, так званих «важких клієнтів» не буває, є просто некомпетентні співробітники.

У цій статті ми розглянемо ситуації з клієнтами і основні помилки, які на думку деяких людей заважають успішному продажу.

«Примхливий клієнт», напевно, є в базі у будь-якого менеджера з продажу. Такий суб’єкт може по кілька разів міняти вже підписані домовленості; або вимагає назад гроші, але потім просить все переробити за ваш рахунок. Подібні клієнти просто знущаються над вами.

Погодьтеся, адже нормальних клієнтів більшість, тому навіщо витрачати свій дорогоцінний час і головне — нерви на тих, з ким просто немає бажання продовжувати співпрацювати.

Часто менеджеру новачкові складно «вирахувати» такого «важкого клієнта» заздалегідь. Тому треба строго слідувати декільком головним правилам.

Отже, правило перше: слід всі домовленості оформляти письмово. Але не писати в них того, в чому ви не впевнені. Некомпетентні співробітники, в передчутті швидких грошей, часто потрапляють на цю вудку, а в підсумку це обертається фінансовими втратами.

Правило друге: не обіцяйте клієнту нічого зайвого. Або не розглядайте умови угоди, які невигідні вашої компанії.

Правило третє: працюйте холоднокровно і ставтеся з інтересом до своїх клієнтів. Запам’ятайте: «як тільки ви починаєте пристрасно бажати укласти угоду, особливо з «важким клієнтом» — ви практично втрачаєте всі шанси на успіх». А коли ви просто, без корисливих думок, цікавитеся справами людини, у вас не залишається місця для корисливого бажання.

Спостереження показали, що чим важче клієнт в спілкуванні, тим більше він не любить «типових продавців», які говорять завченими фразами і штампами. А ось вміння спілкуватися невимушено і ввічливо, дотримуючись хороших манер — це ваш ключ до душі будь-якого «важкого» клієнта, якому недоїли настирливі дзвінки людей, які бажають йому щось продати.