Існує кілька стабільних правил, які можна використовувати в будь-якому бізнесі, коли необхідно терміново збільшити зростання продажів. Прочитавши цю статтю, можна перевірити, чи виконуються ці правила у вашій фірмі, а якщо ні — відкоригувати діяльність працівників.

Як відомо, щоб успішно продавати, потрібен потенційний покупець. І знайти такого покупця повинен — продавець або менеджер.

Як правило, продавець (менеджер) повинен сам знайти клієнтів. Під час пошуку клієнтів, природно, його особисті продажі низькі. Через кілька місяців менеджер поступово збільшує обороти продажів завдяки знайденим ним клієнтам. Продажі в цей період збільшуються, але через якийсь час менеджер розуміє, що попит на його продукт впав. І це природно, адже частина покупців задовольнили попит, частина клієнтів відійшли з інших причин: закрили свій бізнес, пішли до конкурентів і т.д. У цьому випадку менеджер змушений приступати до пошуку нових клієнтів і покупців його продукції. Але тут відбувається ось що: у менеджера не вистачає часу займатися старими клієнтами, і продажі падають ще більше! І знову, знайшовши нових клієнтів, продавець підвищує зростання своїх продажів, і більше нікого не шукає. Отже, до нового спаду в продажах…

Такі злети і падіння трапляються в багатьох фірмах, у багатьох менеджерів, а ось в організаціях, що працюють за технологією Л. Рона Хаббарда такого не відбувається.

Багато фахівців з успішного продажу в своїх рекомендаціях роблять упор або на вже завойованих покупців, або на залучення нових. Навіть в невеликому бізнесі, при загальному штаті в п’ять осіб можна застосувати цю схему.

Схема проста: одна людина буде відповідати за обслуговування тільки старих клієнтів (постійне спілкування, розсилка нових пропозицій, акцій, допомога і розширення спектра товарів, що купуються або послуг). Тобто — персональний менеджер, який здатний обслужити кілька десятків або сотень клієнтів, в залежності від виду бізнесу.

Другий співробітник займається пошуком нових клієнтів, але не просто шукає, а займається і продажем продукту. Тобто, доводить клієнта до першої угоди. А потім передає його персональному менеджеру для подальшої з ним роботи.

Відпрацювавши таку схему на практиці, ви зрозумієте, що і з невеликим колективом можна досягти чудових результатів з продажу.