У маркетингу існує достатня кількість так званих «фішок», які успішно застосовують керівники всіх рангів для збільшення доходу в бізнесі. Але не можна забувати і про стратегії, при правильному використанні яких дохід збільшується в рази більше.

Прикладів простих маркетингових «фішок» безліч: наприклад — оптимізація сторінок сайту, при якій конверсія збільшується на 20%. Або випуск нової реклами, після чого кількість щоденних дзвінків збільшується приблизно на 50 відсотків. Але все це — тимчасове явище.

А ось ведення стратегії, наприклад — випуск нової, вдосконаленої лінійки будь-якого виду продукції, або повна реорганізація сервісу, а саме методів і принципів обслуговування покупців — може збільшити стабільний дохід будь-якого підприємства на довгий час.

Наприклад, в США давно працюють цілі маркетингові агентства, які успішно спеціалізуються на підборі так званих «типів мереж», придатних тільки для вашого виду бізнесу. Маркетологи таких агентств ведуть статистику збільшення доходу компанії і методів використання стратегії.

Чимало успішних підприємства на всіх континентах володіють власними мережами. Існує безліч видів мереж: мережа філій; франшизи; агентів; дилерів; представництв; а також — соціальні та клубні мережі, рекомендаційні т.д.

Створення мережі вигідно всім учасникам бізнесу. Продуктивна мережа не може існувати, якщо одна її ланка «обкрадає» іншу і живе за її рахунок. Подібного роду мережі називаються «пірамідами» й існують недовго.

Бізнесмен, який вирішив створити власну мережу, і тим самим примножити свій бізнес, перш за все зобов’язаний надати продукт і власне технологію ведення бізнесу кожному учаснику в своїй мережі.

Прекрасний приклад доказу успішності створення мережі — Білл Гейтс. Всесвітньо відома Компанія Microsoft, яка створила Windows, не піднялася б так високо тільки на створенні однієї «вінди». Вся суть схеми Білл Гейтса була заснована на продажу комп’ютерів з попередньо встановленою операційною системою. Гейтс використав вже готову мережу збуту комп’ютерів, щоб «підсадити» людей на ще один тип мережі — оболонку для комп’ютерних програм, що централізовано обслуговується. В результаті Microsoft використовує всю систему всесвітніх мереж, чи створених самостійно, або тих, які створили інші. До речі, перший ривок був зроблений саме на чужих мережах.

Як правило, бізнесмени, які приєднуються до мережі, користуються такою потужною підтримкою, що їх плюси від неї значно переважують залежність від головного підприємства. Дилери щасливі бути представниками розкрученого бренду. А власник франшизной кав’ярні пожинає плоди популярності марки і налагодженої моделі. Він отримує в результаті більше, ніж якщо б створив щось власне і уже звичне.