26Май 2017
Стабільність фірми залежить від людей

Не секрет, що всі бізнесмени хочуть стабільності. А щоб створити надійну команду для бізнесу, природно, потрібні кваліфіковані співробітники. Де ж набрати цілу команду освічених, нестандартно мислячих кадрів, щоб згодом забезпечити стабільність фірми? Стабільність компанії безпосередньо залежить від людей, здатних вирішувати проблеми будь-якої складності, проявляти особисту ініціативу, нести відповідальність. Аналізуючи занепад деяких підприємств у сфері малого […]

04Май 2017

На думку фахівців психологів, так званих «важких клієнтів» не буває, є просто некомпетентні співробітники. У цій статті ми розглянемо ситуації з клієнтами і основні помилки, які на думку деяких людей заважають успішному продажу. «Примхливий клієнт», напевно, є в базі у будь-якого менеджера з продажу. Такий суб’єкт може по кілька разів міняти вже підписані домовленості; або […]

30Мар 2017

У маркетингу існує достатня кількість так званих «фішок», які успішно застосовують керівники всіх рангів для збільшення доходу в бізнесі. Але не можна забувати і про стратегії, при правильному використанні яких дохід збільшується в рази більше. Прикладів простих маркетингових «фішок» безліч: наприклад — оптимізація сторінок сайту, при якій конверсія збільшується на 20%. Або випуск нової реклами, […]

16Мар 2017

У цій статті ми постараємося розібратися з однією з найголовніших проблем у бізнесі, а саме — як пережити важкі часи або кризу. Всесвітньо відомий індійський політичний і громадський діяч Махатма Ганді, філософія ненасилля якого справила величезний вплив на рух прихильників мирних змін, свого часу сказав просту і в той же час приголомшливу фразу: «Проста незгода […]

10Мар 2017

Добробут і фінансовий успіх будь-якої компанії безпосередньо залежить від розуміння значення двох головних складових бізнесу — «маркетингу» і «просування». У цій статті розглянемо ці поняття і позначимо чітку межу між ними. Маркетинг: (marketing — в перекладі з англійської означає «дія на ринку», «ринкова діяльність») упаковка, позиціонування товару на ринку так, щоб домогтися максимально збуту (визначення […]

01Мар 2017

Існує кілька стабільних правил, які можна використовувати в будь-якому бізнесі, коли необхідно терміново збільшити зростання продажів. Прочитавши цю статтю, можна перевірити, чи виконуються ці правила у вашій фірмі, а якщо ні — відкоригувати діяльність працівників. Як відомо, щоб успішно продавати, потрібен потенційний покупець. І знайти такого покупця повинен — продавець або менеджер. Як правило, продавець […]

  • 1
  • 2