Відома фраза «Реклама — двигун торгівлі», що стала крилатим афоризмом, вперше прозвучала на початку двадцятого століття з вуст підприємця Людовика Метцеля, який відкрив контору з прийому оголошень, а по суті — перше рекламне агентство.

Погодьтеся, ця фраза — була, є і буде — актуальною завжди! Адже, щоб просунути будь-який товар або послугу на ринку, його (її) треба грамотно прорекламувати!

План рекламування товару — це життєво важлива частина стратегічного маркетингового плану будь-якого підприємства або фірми. Незалежно від того, що ви пропонуєте споживачеві: товар або сервісні послуги, ви повинні так піднести свою пропозицію, щоб саме вашу продукцію він захотів купити або замовити у вас послугу. І тільки завдяки правильному рекламуванню широка публіка зможе дізнається про ваш товар.

Як відомо, будь-яка рекламна кампанія — справа витратна. Тому, щоб не витратити гроші даремно, слід правильно розподілити свої зусилля, а саме — провести фундаментальну аналітику як свого бізнесу, так і своїх конкурентів. Ось тоді витрачені на рекламу гроші з лишком окупляться підвищенням продажів і придбанням довіри споживачів, які запам’ятають вашу марку, «бренд», послугу.

Методи і шляхи рекламування товарів і послуг відрізняються один від одного: ціною, розмірами макетів у пресі, частотою подачі оголошення і т.д. Наприклад, реклама у ЗМІ (в газетах, журналах) — досить прийнятний варіант для малого і бізнесу, що розвивається. Щоб досягти кращого ефекту і звернути увагу більшої кількості аудиторії слід розмістити рекламу в окремій рубриці, а якщо такої немає в газеті або в журналі — просто створити спеціально під ваш продукт або послугу. Ціна рекламування безпосередньо залежатиме від колірного рішення, розміру і частоти виходу оголошення.

Ще один ефективний шлях — рекламування та продаж товарів поштою. Якщо ваш бізнес орієнтований на продаж товарів онлайн або поштою, то цей варіант найбільш підходящий. В цьому випадку слід постійно робити інтернет розсилки про нові надходження товарів, знижки та акції. Тобто постійно підтримуючи зв’язок із споживачами, ви будете отримувати прибуток і з позитивним результатом працювати на ринку.

Не слід скидати з рахунків ще один ефективний вид рекламування своєї продукції, а саме — брошури, буклети та іншу друковану рекламну продукцію. Використовуючи особисту друковану рекламну продукцію ви докладно, в дрібницях, описуєте всі переваги вашого товару або послуги. А роздавати «рекламки» можна на презентації товару, покупцям в магазинах, відправляти поштою, навіть роздавати водіям і пасажирам автомобілів на перехрестях.

Отже, щоб продати свій товар або послугу на ринку — згадайте крилату фразу — «Реклама — двигун торгівлі!»