У цій статті ми постараємося розібратися з однією з найголовніших проблем у бізнесі, а саме — як пережити важкі часи або кризу.

Всесвітньо відомий індійський політичний і громадський діяч Махатма Ганді, філософія ненасилля якого справила величезний вплив на рух прихильників мирних змін, свого часу сказав просту і в той же час приголомшливу фразу: «Проста незгода часто є ознакою прогресу».

Наприклад, людей, бізнес яких процвітає навіть у важкий кризовий час, не можна назвати більш щасливими, сильними або навіть розумними в середовищі їх оточення. Відповідь проста — вони просто більш наполегливі в рішенні будь-яких проблем. Отже — ці люди не хочуть програвати і не погоджуються. Краща ілюстрація цієї незгоди — це пацієнти, яким поставили діагноз: «невиліковний» рак. Але, незважаючи на всі невтішні медичні прогнози, вони одужали.

У підсумку, і бізнесменів, і колись хворих на рак людей об’єднує одне: вони не погоджувалися з тим, щоб здаватися! Якщо виникли проблеми -використовуйте цей простий тест здатності й готовності змушувати справи йти правильно. І просто не погоджуйтеся!

Щодня нас просто «завалюють» поганими новинами. І треба намагатися не потрапити у пастку торговців хаосом, які роблять гроші на тому, що лякають нас кризою! Єдиний спосіб покінчити з кризою для себе — оточувати себе тільки ДОБРИМИ новинами. Хороші новини налаштовують на готовність долати будь-яку кризу. Фахівці радять використовувати принцип (або терапію): «Хороші новини, хоч раз в день, знищать всі проблеми!»

Існує ще одне «золоте правило» бізнесу: «Коли ви ведете переговори або просто розмовляєте зі своїми клієнтами, почніть розмову з будь-яких хороших новин. Створіть у них враження, що ви — Джерело хороших новин, і після цього вас здивують результати! Діліться тільки хорошими новинами з кожним, хто впливає на ваше життя і бізнес».

Довіра — найцінніший подарунок, який можна отримати від клієнта! Не можна забувати про те, що фактор турботи про своїх клієнтів дуже важливий в продажах. У важкі часи необхідно дотримуватися принципу: «Для того, щоб отримувати, потрібно бути готовим віддавати!».

«У китайській мові слово «криза» складається з двох ієрогліфів: один означає небезпеку, другий — можливість». Цю цінну істину використовуйте за часів кризи, а саме — свої можливості! Думайте перш за все про вирішення проблеми. Адже ніхто не зможе вирішити свою проблему, якщо він в ній «застряг».

Якщо ви хочете стовідсоткового повернення своїх інвестицій — інвестуйте в себе. Немає нічого сильнішого, ніж почуття своєї компетентності. Не можна покладатися на кого-небудь, щоб вижити у важкі часи. А знання, освоєння нових інструментів управління бізнесом тільки посилять вашу впевненість і віру в подоланні труднощів.

Криза або важкий час — це найкраща можливість підвищити свою кваліфікацію і стати сильнішим. А ваші клієнти оцінять ваші знання в тих галузях, які можуть також допомогти й їм.