emailm

Хочете, щоб про Вас, Ваші товари, послуги дізналися тисячі, мільйони клієнтів?

E-mail розсилка реклами в Інтернет — сучасний, ефективний, перевірений часом спосіб заявити про себе на ринку, дозволить оперативно донести Вашу інформацію до широкого кола зацікавлених осіб.

Наші конкурентні переваги по e-mail розсилці реклами:
— Наше програмне забезпечення дозволяє оперативно і якісно провести інтернет розсилку матеріалів клієнта. Інтернет розсилка проводиться точно в зазначений час!
— Наші бази складаються з бізнес аудиторії і оновлюються щомісяця. Збір e — mail адресу за якими проводиться інтернет розсилка ведеться цілодобово.
— Будь-які форми оплати email розсилки.
Виготовимо ексклюзивний макет абсолютно БЕЗКОШТОВНО і в найкоротші терміни — за 1-3 години.
— Надамо знижки на email розсилки постійним клієнтам і рекламним агентствам.

Ми професійно підтримаємо Вас на шляху до успіху і процвітання!
Масова розсилка Вам поповнити клієнтську базу, продати Ваші товари та послуги. Відкрийте нові горизонти Вашого бізнесу за допомогою масових розсилок електронної пошти.
Ефективні масові розсилки від професіоналів ринку інтернет реклами!
Звертайтеся до наших фахівців і Ви не пошкодуєте!

Чи можна підвищити ефективність e-mail розсилки?

Як правило, e-mail розсилка не приносить очікуваного результату, якщо вона проводиться в один етап — без попередньої підготовки і подальшого аналізу.
Цим страждають спам розсилки листів, в рамках яких повідомлення розсилаються, що називається, на удачу. Діалог з покупцем — гарантія ефективності e-mail розсилки.

Для того щоб оцінити результативність e-mail розсилки необхідні точні відомості про те, що адресат повідомлення отримав і прочитав. Тому при підготовці масової e-mail розсилки має сенс витратити кошти і час на створення бази адресатів, які будуть зацікавлені в отриманні повідомлення.

Велике значення в проведенні масової розсилки e-mail повідомлень має персоналізація — люди схильні довіряти посланням, в яких до них звертаються по імені. Після завершення такої спланованою e-mail розсилки можна обчислити, який відсоток отримали повідомлення і відгукнувся на нього, зробивши покупку або замовивши послугу. Якщо розсилка листів — спам, то вона проводиться в один етап і аналізу не піддається, оскільки недостатньо інформації для вибірки.

Досвід показує, що збільшення витрат (мова не тільки про грошові, а й про тимчасові витрати) на підготовку повідомлень в кінцевому підсумку підвищує ефективність e-mail розсилки. А, значить — підвищує прибуток.

Пряма інформаційна лінія:
тел .: +38 (032) 241-84-60, + 38 (093) 194-56-64
email: director@biznes-pro.com